Guten morgen

Vaknade upp med andan i halsen efter en hyffsat jobbig dröm.
-
Några stora män försökte dränka mig och min vän. Vi var på en åker, och det låg elstängsel överralt på marken. Det var vatten upp till midjan, och vi försökte placera fötterna rätt för att varken sjunka ner i leran som fanns under vattnet, och för att undvika stängslet.
-
Tillslut lyckades våran andra kompis lura bort dom, och vi kom upp igen. Men han hade fått massor med vatten i lungorna, och mer eller mindre dog mitt framför ögonen på oss. Vi försökte med allt, mun mot mun, vi skrek, och vi grät. Men han vaknade inte.
-
Efter en stund klev han ut ur en barrack bakom oss och undrade varför jag var så hysterisk. All luft gick ur mig, och jag bara grät och grät och grät. Uschk.
-
Nä, nu ska jag kolla på Byggare Bob! Ha det bra i skolan, ni som går där!
-
-
Dagens ''hemma-outfit''
Kent-tröja och kalsonger. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0