Att rubriken ska vara det svåraste, liksom

I guess that sometimes we talk so much ourselves, that we forget to listen.

Jag skulle vilja skriva något långt och moraliskt just nu, men vem läser sånt egentligen? Vem läser sånt som inte handlar om stora bröst eller skvaller? Inte jag i alla fall, men det kanske jag borde. Har ungefär en miljon ord i huvudet nu som inte riktigt vill komma ner på 'pappret', men. Är alla som jag så är det ändå ingen som läser.

 

Tror jag har kollat för mycket på Sex And The City. Nu när jag bloggar hör jag min egen aka Carries röst i huvudet medans jag skriver. På ENGELSKA.

 

Kommentarer
Postat av: T

Ingen är lik ngn annan, så skriv! :D

2010-07-10 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0