Varning för långt inlägg

Här är en sammanfattning av 2009.

Januari:

 

Blev tillsammans med Micke.


Februari:


 

Micke var hemma hos mig första gången. Och den första bilden är våran första bild tillsammans.

 

Var på Gran Canaria med farmor, farfar och kusinerna.


Mars:

 

 

Den här bilden ser fett äcklig ut. Egentligen pussar han henne på kinden. På planet på väg hem från Gran Canaria.

 

Jag fick upp Micke på hästryggen.

 

 

Anna hade ett fågelbo i håret, och våran reseledare var cool.

 

 

April:

 

 

Hade påsklov. Då var Micke här en hel del. Och sen praoade jag hos Stefan på Vi.

 

 

Sedan var det tillbaka till skolan igen. Bilden på mig och Micke är från påsklovet, tror jag. En hel del hände då. April var en bra månad.

 

 

Provred Mallis, men det brast i hoppningen. Saknar henne lite.


Maj:

 

 

Lekte med Vevves löshår, och såg en vit katt med ett blått och ett gult öga.

 

Micke var extra supersöt.


Juni:

 

Gjorde ett fint armband till mamma.



Var på Eken Cup och kollade när Micke spelade handboll. Blev måttligt förkyld efter det. Haha.

 

Jag och Tilda var på allsång.

 

Och babe somnade på soffan.


Juli:

 

 

Morfar bjöd hela familjen på middag på Ulla Winblad.

 

 

Vi åkte ner till Småland och lekte med får, och köpte nästan Sammy.

 

 

Jag och Majki träffade Lisa och Emelie också.

 

 

Här var jag och Micke på allsång i Småland. Haha. Pappa fyllde år också.

 


Augusti:

 

 

Micke följde med oss till Malaga. Skolan började, och Micke fick körtelfeber. Var hos Micke första gången. Tror jag.


September:

 

 

Jag fyllde år, fick Lillen (laptop) och köpte löshår. Micke åkte till Påland.


Oktober:



Vi var på kryssning, hela hela släkten på mammasvsida, och farmor och farfar, och Micke. Det var underbart. Sedan var det Halloweenfest hos Fanny. Dagen efter blev jag sjuk, och var helt övertygad om att jag skulle dö. Men det gick bra. :)


November:

 

 

Den andra bilden beskriver hur roligt Micke tyckte horseshow var. Men sen fick han en puss, och då blev han glad.

 

Horseshow.

 

Sen blev Micke jätteglad.



Vila i frid morfar. <3


December:

 

Började med att vi hittade kaninungarna. Sen var det begravning för morfar.

 

Sen var det julafton, mamma fyllde år, och sen avslutade jag året hos Micke.

 

Det var mitt år, och underbart var det. Förutom att morfar dog.

Godnatt på er. :) (Herb sover redan.)

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Underbart år <3

2010-01-07 @ 23:48:22
Postat av: Max

Indeed. 2009 var bästa året någonsin. Kommer sakna det såsom man gör med allt gyllene.

2010-01-07 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0