Saker i mitt huvud just nu

.. jag har en stor slemboll i munnen, som smakar smör/choklad/slem. Ifall ni undrade bara.

.. man har typ alltid mens. Det känns som att jag alltid springer runt med tamponger i fickan, och mensvärk. Men egentligen är det bara några dagar i månaden. Hm. Konstigt det där med hur snabbt tiden går.

.. jag vet att det var något jag tänkte på, men medans jag skrev dom andra sakerna så glömde jag bort vad det var.

.. nu kom jag på det. Jag älskar desperate housewives, och jag vill dela med mig av det till världen.

 

Nu ska jag mysa i soffan framför datorn, och se när mina desperata hemmafruar stämmer varandra, och sticker knivar i magen på sig själva. Jag vet att ni är avundsjuka.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0