Nyårsafton

Som ingen vet var jag hos Mike och firade nyårsafton. Det var jättemysigt. Vi åt god mat, spelade tp (Jag och Mickes pappa vann), och sen vid tolvslaget åkte vi ner på stan och kollade på fyrverkerishowen. Jag och Micke stod i snön med mitt stativ, och systemkameran och fotade. Sen kom en kvinna fram och frågade om vi kunde fota henne och människorna hon var med, haha.

 
 

I början var det inte så många och stora fyrverkerier, men vid tolvslaget var hela himlen upplyst i massa fina färger.

 

 



Jag har så många bilder som jag vill ladda upp, men jag besparar er det.

 

 

Avslutar med en söt-bild på mig och älskling. 

Hur firade ni nyårsafton?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0