Art

Nu, såhär på natten, så har jag bestämt mig för att bli konstnär. Kandee blir mitt första offer, och jag har redan börjat. Såhär blev det: (Väljer att inte ladda upp orginalbilderna. Då ser ni ju vilken skillnad det är. Heh.)

 

 

När jag såg den här bilden på kandeedrawings, så blev jag alldeles förälskad. Det kan man nog inte fatta efter att ha sett min version, men. Heh. Till mitt försvar så är den inte riktigt klar ännu.

Note to self: Försök aldrig mer rita hår.

 

Note to self: Sluta göra sjutton oklara teckningar istället för en klar. (Sluta se så pigg ut.)

Nu är nattens underhållning tyvärr över. Om jag inte bestämmer mig för att bli låtskrivare dvs. Natten är ung ännu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0