Som i en skräckfilm

Jag satt och kollade på en film medans familjen åkte till mormor och morfar. Jag orkade inte riktigt följa med, eftersom jag är lite ledsen idag, men iallafall!

Märkte inte riktigt att det började regna, men det började knaka i huset, och efter ett tag stoppade jag filmen för att kolla vad det var. Då regnade det så mycket, och hårt att det smattrandet mot marken lät. Det smällde verkligen i fönsterbrädorna, och man såg knappt ut för det var så mycket regn.

Mörkrädd och feg som jag är så gick jag ut i hallen för att tända lite lampor. BAM sa det, och blev mörkt och helt tyst. Jag trodde det var strömavbrott först, men det visade sig att en propp hade gått. Kylen, frysen, tvn, bredbandet, och nästan alla lampor stängdes av.

Trodde seriöst jag skulle dö, det var precis på film, ni vet där nästa scen är när mördaren kommer och hugger en i ryggen, hehe.

Sen kom grannen över iaf och hjälpte mig med propparna, och nu funkar det igen! Har ställt in chokladpudding i kylen som jag ska hälla i mig framför disneychannel. <3

Haha, vad har ni haft för er idag?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0