Kan inte sluta gråta när jag dricker mitt blaskiga kaffe ur muggen som jag köpte till dig, men som stått och dammat sig gråare än vad den var innan, när jag köpte den till dig

Sitter i soffan och häller i mig en kopp kaffe. Vi har en nespressomaskin som i vanliga fall gör grymt kaffe, men den verkar ha gått sönder. 

Sådär ser den ut, fast våran är mer ljusgul där denna är silvrig. Aja, iallafaaaaaal. Våran tar inte riktigt hål på kaffepuckarna längre, så kaffet blir jätteblaskigt, genomskinligt, och smakar bara allmänt äckligt, heh.

 

Rekommenderar för övrigt den, då den som sagt är GRYM! Finns puckar i många olika smaker (Inte för att jag känner någon skillnad på dom, hehe) och den är snygg!  

Nu ska jag försöka få ner det sista i koppen och känna hur koffeinet (mest sockret tror jag) piggar upp min slöa kropp, och sen ska jag äta på Mc Donalds!

Känner att det blir lite tråkig uppdatering när jag bara är hemma och degar. Typ ''Ah, nu ligger jag på rygg i soffan!'' och en timme senare ''Nu ligger jag på sidan!'' men ah, hehe, lovar att skriva om något roligt händer, annars ska jag tipsa om en sjukt bra låt, och slänga upp lite bilder.

Puss sålänge!

 

Kommentarer
Postat av: shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-07 @ 18:29:15
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0