Hej bloggen

Förlåt för att jag inte uppdaterade något på hela dagen. Det märktes verkligen i statistiken, men jag hade fullt upp! Vaknade ganska sent, vid ett, och gjorde mig klar för konsert.

Sen drog vi in till stan, träffade Sam på tåget och snackade lite skit med honom.

Jag och Tilda försökte hitta till långholmsparken, det gick väl sådär, men vi kom fram! (Efter att ha gått runt allt, istället för att bara följa en väg rakt fram, men iallafall.)

Vi köpte tröjor med Lars på, fixade band till den främsta hagen, och sen lyssnade vi på lite Florence Valentin aka Love Antell. Det var nice!

3 timmar senare började Lars Winnerbäck, och vi hade awesome platser. Bara två pers framför oss och säkert tusen bakom, hehe.

Slänger upp bilder och berättar mer imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0