Hårborttagning

Har precis vaxat benen för första gången, och jag kan lova er att jag fick en chock när dom började se ut som något dom inte borde se ut som. Seriöst, jag kommer ha mardrömmar om dom inatt, men det stod att det var normalt med rodnad på huden, och jag läste något om röda prickar, MEN om det inte har gått över när jag vaknar imorgon så åker jag in till akuten direkt! PROMISE.

 

Någon som upplevt detta, och kan lugna mig och säga att det är helt normalt och går över imorgon? 

 

Kommentarer
Postat av: S Å P B U B B L A N

Jag tror du fått en allergisk reaktion mot vaxet, väldigt vanligt! Men du bör kontakta någon slags läkare om det inte gått över ;)

2010-08-18 @ 23:36:50
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0