Hej

JAG HAR EN ÖNSKELISTA! Inget ni behöver bry er om, men jag måste själv komma ihåg vad jag önskar mig ifall någon i släkten undrar. xD

1. En sånhär cool klocka.

 

Den väcker en på morgonen när man sover som lättast, vilket resulterar i att man blir piggare, och får lättare att gå upp.

http://www.coolstuff.se/sleeptracker_elite 

2. En klocka.

 

Var först inne på en Triwa, men det är så dyrt, plus att den ljusrosa inte fanns, så...

 

... det kanske blir en sån här ist. :D Billigare kopia från ur och penn. Den kostar dock 500 spänn, men det är ju ändå halva priset. Den lila är lite läcker. (8

3. Väska.

Nu blev jag trött. Fortsätter imorgon. xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0