Godmorgon

God morgon på er. :)

Jag vaknade för en stund sen, och bestämde mig snabbt för att lösa gåtan med mitt tjurskalliga photoshop. Jag tänkte på gårdagens dramatik när min dator inte ville ladda ner patcherna till WoW, och på min mammas underbara tålamod. Sedan ägnade jag nog en och annan tanke på paj också, men det tar vi sen.

Till alla er som har windows vista, och har problem med att installera saker, ladda ner saker (lagliga saker såklart, vad tänkte du på egentligen?), osv. Högerklicka på filen, och välj ''Kör som administratör'' alternativt ''Run as administratör.''

EDIT: GAH, det finns inte ö på engelska. o_o Nu måste jag googla vad administratör heter på engelska. Jag lovar att ni får veta såfort jag kommer på det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0