Om ändå Bill vore.. en fluga. 8')

Åh. Imorse vaknade jag upp på soffan, halvt förvirrad. Jag visste inte vart jag var, eller vad klockan var, men sedan mindes jag vem jag hade drömt om, och då kände jag hur lyckan spred sig i kroppen. 8)

BILLBILLBILLBILLBILLBILLBILL. :''''')

 

Det började med.. Jag vet faktiskt inte vad det började med. Men alla ville träffa Bill iaf. Jag och Ida var där, och dreglade tillsammans. Sedan hoppade Bill in i en bil, och började åka iväg. Jag kände hur paniken grep tag i mig, och började tillsammans med Ida springa efter bilen. Det var fullt med folk, överrallt. Plötsligt utbrast någon ''AKTA ER. LÅT DOM SOM INTE HAR TRÄFFAT BILL FÅ SPRINGA EFTER HONOM!'' På en sekund skingrades människorna, och det blev en gång imellan dom. Jag och Ida ökade farten ytterligare, och slutade inte springa förrän några kilometer senare. Där stod Bills bil, och ena bildörren var öppen.
Sedan såg jag honom. Hans vacka svarta hår, och hans ansikte, som log mot mig. Fast egentligen log han inte, han var liek skitsur över något, men jag tyckte han var vacker ändå. Jag bara ''Hey, I love you.'' Han gav mig en sarkastisk blick, och vände sedan bort huvudet igen. Han tog fram en penna ur bilen, och skrev något konstigt på min arm, ( ', typ. xD Jag bara ''Kan du inte skriva ditt namn? Ingen kommer tro mig annars.'' Han tog upp pennan igen, och höll med andra handen runt min handled. ''Bill Kaulitsch.'' Skrev han först. x'D Sen kom han på att han skrev fel, så han suddade ''sch'' och skrev dit ''sch'' istället. (igen?)  Han bara ''No, fuck, that's not my name,'' Så suddade han ''sch'' igen, och skrev dit det igen. XD Så det stod ''Bill Kaulit#¤% #%& sch'' på min arm. Men jag var nöjd ändå.
Sedan åkte han iväg, tror jag. Minns inte riktigt. När jag kollade på marken såg jag snäckor. Rosa, typ, så dom var inte äkta. Men jag visste att de var Bills, så jag tog med mig så många jag kunde bära och..

Sedan var jag i mormormors gamla sommarstuga, med ett gäng kneppa asiater. Där slutade min underbara Bill-dröm. 8')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0