Jag kan inte såfa, Emil, vart är du? ._.''

Micke är här, och när klockan började närma sig tre, så gav vi upp hoppet om att somna. ._.''

Så jag drog ner honom, gav honom alvedon och sen satte vi oss i soffan. Inga kanaler funkade, fortfarande, så vi typ låg och degade, bara. :') Fem minuter senare somnade han, och nu är jag ensam. ._.'' Bara för att han är underbart vacker, och snarkar som en gris, så slänger jag upp en bild på honom. :') <3

 

Observera att jag tog bilden med pappas mobil, och skickade in den till bdb först, för att sedan kopiera den där, och lägga upp den här, därav står mitt namn där. *Peka* Please ignore. 

Jag älskar min pojke. Helt galet mycket. Jag skulle aldrig klara mig utan honom. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0