It's ironic, isn't it ?

Woho. Eftersom jag inte längre orkat skriva på min emo'iga blogg, samt sagt upp mitt medlemskap på emocore, så tänkte jag att jag kanske skulle starta en ny blogg, och se om intresset finns. So here I am. :'D

Just idag är det enda jag kan tänka på hur frustrerande det är att bli sjuk på en av de 10 dagarna man inte ska bli sjuk på under ett år. Julafton, födelsedag, midsommarafton, och eken. Det är liek. Big no no. ._.'' Micke är i Stockholm, och jag sitter här och slemmar istället för att vara med honom.

Igår var jag och kollade på när dom spelade. Även fast det var kallt och blött, och jag inte hade några pengar med mig, så jag fick äta gräs till lunch, så var det awesome. När jag kom hem, så däckade jag i soffan, med 39 graders feber. ^^''

Det har regnat konstant i över en vecka nu, och något säger mig att det inte kommer sluta imorgon heller, så handbollsplanerna blir mer som simbassänger. Handboll i våtdräkt, ftw. ^___^

Luffz Em. 8)

Kommentarer
Postat av: South

Woho, dagen då Em dumpar Emo. <3

2009-06-15 @ 11:25:20
URL: http://FB-geek.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0