tnine, come back tu me ;_;

Åh, inatt råkade jag radera mitt t9 på mobilen. Hela funktionen är verkligen borta. x'D Så jag ska ringa Sony Ericsson och se vad man gör åt saken. Lite jobbigt att skriva sms utan t9, men jag vänjer väl mig. :P

Igår rensade jag som sagt lite i mitt rum, och hittade massor med skolsaker. Uäh, jag fylls av grönt slem som äter upp min lilltå inifrån när jag tänker på att gå tillbaka till skolan. Jag vill verkligen inte. La upp allt sånt på vinden för att slippa ha det i min omgivning. Sedan hittade jag en jättestor låda med väskor, woho. 8D Jag orkar inte lägga upp några bilder nu, för jag är inte riktigt klar, men om jag hinner färdigt idag, så får ni bilder. :3

Jag har precis fixat mina naglar. Fransk manikyr, ofc, haha. Jag fick göra den vita kanten för hand, för mina lappar var slut. Blev lite sådär, men det funkar. 5 naglar blev bra, iaf. xD Bild kanske kommer på det också, om ni vill så.

Nu ska jag äta raggmunkar, sen kommer Micke och pappa hem. Då ska vi åka ner till Magelungen och fiska kräftor. Mysigt, mysigt. :3 <3

Hörs senare. ^_^

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( Shyst. Snällt. Tack.

2009-08-01 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0