Tatueringar 8)

Jag satt och kollade på London Ink och bestämde mig snabbt för att jag också måste skaffa en tatuering. Så jag släppte tv'n en sekund och googlade på lite tatueringar för att se vad jag tycker är snyggt. Tänkte visa er några av mina favoriter, och några motsatta. :3 


 

Jag tycker den här var riktigt fin. Dock vet jag inte vart den skulle passa, men jag gillar den ändå. :D 

 

Haha, oj. Jag har aldrig förut sett öron-tatueringar, men det var ändå rätt tüfft. 

 

Text-tatueringar har jag alltid varit lite svag för, så om jag tatuerar mig blir det troligtvis text, antingen på handleden, foten eller svanken. :P 

 

Själv skulle jag nog inte vilja ha en sån här tatuering, men den är vacker. 8) 



 

Stora tatueringar - Stor diss enligt mig. En tatuering för mig är ett minne, eller en symbol som inte får vara alldeles för stort. Tatueringar som täcker hela armarna, benen eller ryggen t.ex. tycker jag inte är snyggt. 

 

Ansiktstatueringar - Ingen personlig favorit. :P 

Puss. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0