KRÄFTOR 8D

Åh, nu var det länge sen jag uppdaterade. Förlåt. 

I fredags var jag, Micke, familjen och några till och fiskade kräftor. De andra åren vi varit iväg och fiskat har det varit klart bättre fångst. Vi fick bara sju stycken, nu. xD Annars brukar det bli runt 150. :( Ajja. Jag och Micke lånade deras båt och rodde ut på sjön, för vi skulle fiska. Tredje gången, eller nåt, som jag kastade, så fastnade det i marken. Och det tog nästan 20 minuter för oss att få loss det. Eller. Linan gick av sen. Och så började det regna. Hah, jag var lagom sur sen. Och blöt. :P Men sen blev jag glad igen. :3 

Slänger upp lite bilder. :) 

 

Här satt jag fast i botten. xD 

  

Här satt vi och myste hela natten. :) 

Dagen efter var det kräftskiva hos Mange och Kristina. Gaalet. Jag har lärt mig att man aldrig ska stoppa upp tamponger doppade i alkohol. Sen badade vi, och Stefan lekte polis i Manges jeep. Gah. Knepp kille det där. Men han är asskön. x) Lite bilder därifrån: 

 

Hahah, Stefan är galen. xD 

 

Vi hade det jättemysigt. :3 


Sötnötar. <3 

  

Sötnötar. <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0