Tack underbara

Jag vill tacka några av mina underbara vänner som funnits för mig på ett speciellt sätt nu när jag varit ledsen för Micke, och allt.

Victoria, du är underbar. Du drar ut mig, och får mig att skratta istället för att låta mig ruttna här inne. Det betyder.

Tomten. Vi har väl egentligen inte pratat så jättemycket, och känner inte varandra afk, men du har ändå alltid funnits när jag varit ledsen och bara velat prata. Du är underbar.

Vevve, tack för att du förstår.

Schvili. Du stannade uppe med mig den där natten, och det var verkligen underbart gjort. Tack för att jag kan prata med dig.

Emil. Du säger som alltid sanningen, hur ont det än gör, och du har rätt. Tack.

Anton, tack.

Sedan vill jag även tacka Mickes pappa för att han står ut med mig, haha. :P

Förlåt om jag lät som en patetisk fjortis nu, och bara ''jag älskar deen, och den och den.'' men. Jag vill att ni förstår hur mycket det betyder att ni finns här. Jag hoppas verkligen att Micke blir frisk snart, så att han slipper må så dåligt. <3

Jag lägger även upp en jättefin låt som Tomte länkade till mig. Den kommer bli speciell för mig, vet jag redan nu. <3


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0