SCHPAAAAANIEN 8D

Hej sötnosar. :)

Nu sitter jag och Micke i vårat underbara hus i Malaga. Vi gick upp vid nio imorse, och åkte till Arlanda sen. Allt gick bra, och så. :3

Sen åkte vi bil till underbara huuuuuset. <3 Vi har fyra våningar, herregud. Jag blev alldeles knepp när jag såg allt. Det är superfint. Jag ska springa och ta lite bilder nu bara för det. P:

På översta våningen är bara ett stort sovrum. Det är. HELT jättevackert, men det var jättevarmt där, och fanns ingen dörr, så jag och Micke valde att ta ett annat iaf. Nu hade dom såklart stökat till i sängen, men ni ser iaf. :P



Mellanvåningen består av tre sovrum och två badrum. Ett av sovrummen är ''master bedroom'', men min lillebror har tagit det, hah. Sen är det mitt och Mickes lilla gula rum. Det är minst av alla rummen, men jättemysigt. Balkong, och garderober, och lite sånt. x) Det sista sovrummet är det en våningsäng i. Där ska ingen sova, tror jag.



Brorsans sovrum.



Mitt och pittcocks sovrum. :3



Andra halvan av vårat sovrum. <3



Mamma och pappa vid våningsängen. <3

På nerevåningen finns kök, litet badrum, vardagsrum med internet (YAAAY. 8D) och ett rum med ett skrivbord i.

 

La cocina. 8D

 

Vardagsruuem. 8D



Mums-mums-berget. :P <3

Jag är faktiskt riktigt imponerad av kvalitén på det här huset. Inte för att skryta eller något, för det vill jag absolut inte göra, men jag är jättejätteglad för att jag får vara här, och uppleva allt det här.

Nu ska jag och Micke se på Paradise hotel. Skriver imorgon igen.

Pusspuss. :)

 


Kommentarer
Postat av: Senor Manuel

Våningssängarna är till Er juh!

2009-08-07 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0