Hallå ?

Jag satt och läste lite på en tjejs blogg, då jag såg en bild på en film. Jag vet att jag har sett den filmen, fast med en annan titel. Så jag googlade den filmen hon skulle se, och fick fram detta: 

 

''Nell och Woody är sedan länge två svurna fiender. En dag vaknar de upp och upptäcker att de har bytt kroppar med varandra. De utnyttjar då detta för att förstöra varandras liv.''  

Källa: http://cdon.se/film/he's_the_girl-934792 

Sedan googlade jag filmen som jag har sett, och fick fram detta: 


''They've turned into the things they hated most... each other.'' och ''Sworn enemies find themselves in each other's bodies, and use this to ruin each other's lives.'' (Samma sak fast på engelska.) 

Källa: http://www.imdb.com/title/tt0482527/ 

Liksom.. det är ju samma film, men med två olika titlar? Och dom har två olika framsidor? Skumt. ._. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0