Envishet

Tjenispenis. :)

Igår bestämde jag mig för att jag skulle sluta vara så mesig och gråta för allt. Verkligen, jag vill inte gråta mer. Jag somnade även tidigt igår, med tanke på vad det har blivit senaste veckan.. Jag har kommit på att jag varje kväll suttit och väntat på Micke.. Men eftersom han aldrig har kommit, så har jag fått somna ensam, och det har blivit runt fyra, halv fem. Igår loggade Micke in på msn ett tag, och var faktiskt ganska klar i huvudet. Vi chattade ett tag, och efter det kunde jag somna hyfsat lycklig.

Vid två på natten fick jag sms av honom. Jag vaknade dock inte då, men efter två sms till förstod jag att det var Micke. Han frågade mig om man kunde packa en häst med ett ton. Han yrar jättemycket. :( Jag pratade iaf lite vett i skallen på honom, och sen somnade han om tror jag. Jag somnade iaf efter ett tag också.

På morgonen kom Vici hit och väckte mig. Sen har vi lekt hela dagen. :3

På kvällen hade vi kräftskiva, och det var najs. :) Jag, Vici och Micke nummer två satt i hammocken (stavning? xD) och snackade allvar, haha. Han rär skön.

Nu för en liten stund fick jag sms av Micke. Han verkade verkligen borta. Jag berättade att jag tänkte hälsa på honom på söndag, och han verkade bli jätteglad över det. Sedan började han skicka massa konstiga sms. Typ ''Kissade hunden på dig? :O<3'' och ''Jävla dialekt du har..'' och ''För solo i munnen?'' och jag bara wtf? Sedan ringde han mig, och jeflar vad han låter svullen, stackarn. <3 Man hörde nästan ingenting av vad han sa, så han sms'ade ist. 

Förlåt för ett tråkigt, men personligt inlägg. 

Pusspuss. :) 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med honom? :O

2009-08-22 @ 13:52:09
Postat av: Eeeeehm

Han har körtelfeber, och för tillfället väldigt för feber. Han hallucinerar och yrar ganska rejält.

2009-08-22 @ 14:21:30
URL: http://eeeeehm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0