Blombladkatt 8)

Hejhej. :)

Förlåt för att jag uppdaterat dåligt, men vi har haft fullt upp på dagarna, och på kvällarna har vi varit jättetrötta.

Vi har det jättemysigt här nere. Igår var vi på marknad i Nueva Andalucia, och idag låg vi på stranden. Jag måste börja sola topless snart för att få bort bikiniränderna, men det vill jag inte, så jag struntar i det iaf. Men man blir verkligen jättebrun av att ligga på stranden en dag, haha. :P Marknade var också mysig, men det fanns inte så mycket roliga saker. Köpte en handduk, lite nagelsaker, och ett armband.

Lägger upp lite av bilderna jag har tagit nu, så får ni resten när vi kommer hem, för jag är lat och trött just nu. p:

 

Det finns jättefina blommor här. :)<3

 

Armbandet, och min fina katthandduk. <3

 

Det finns jättemånga katter här också. Har lite sköna bilder på dom, som också kommer upp på bloggen när vi kommer hem. :)

 

Nejdå, jag var inge blek när vi kom hit.

 

Micke har också fått färg. 8)<3

Pusstaffskram på er. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0